Audreychamp (61) Friesland
Thuis krijg ik eigenlijk best weinig aandacht. Soms denk ik dan wel eens bij mezelf van " ach, het is normaal op onze leeftijd" Maar eigenlijk ben ik het daar helemaal niet mee eens. Ik voel me namelijk nog jong en fit en wil gewoon nog zo veel mogelijk genieten van het leven. Ik ben te jong om als een kasplantje achter het raam te gaan zitten.
Hajjarr (57) Noord-Holland
Ben best onzeker geworden na mijn scheiding, misschien wel omdat mijn man een jongere vriendin heeft gevonden en mij daarom verlaten heeft. Dus ik zou het erg fijn vinden om weer wat meer zekerder te worden in mijn leven.
Ammmee (46) Flevoland
Hoihoi, ik ben Emma een vrouw die houd van gezelligheid, ben niet de slankste, maar er zijn een heleboel dingen die ik wel ben. als je echt interesse in me hebt vertel ik ze vanzelf wel. Een relatie is niet direct waar ik naar opzoek ben, ben ook al te vaak belazerd dat ik het eerst even rustig aan wil kijken.