wendolien (39) Limburg
Ik zou zo graag iemand willen tegenkomen hier die oké in z'n bovenkamer is, die geen enge verslavingen of creepy afwijkingen heeft, die eerlijk is, die géén rugzak vol onverwerkte ellende met zich meezeult, die me vreselijk aan het lachen kan maken en die het leven in het algemeen gewoon léuk vindt! En wat krijg je ervoor terug? Nou... MIJ dus! En geloof me, je had het een stúk beroerder kunnen treffen... ;-)
Louaa (63) Zuid-Holland
Oke ik ben niet meer van de dappere dingen, die heb ik wel gedaan in mijn leven. Ik maak nu graag een stedentrip en geniet daar echt van. Maar te beginnen met een wandeling is ook prima.
Anelaa (30) Flevoland
Al een tijdje heb ik geen relatie meer gehad en kijk vol verwachting uit naar de reacties van de mannen die mij een leuke vrouw vinden waarmee ze een relatie zouden willen aangaan. Ik ben een zorgzaam type, heel lief en aardig en heel positief ingesteld.