Celica (59) Friesland
Er is in mijn leven wel plek voor een man. Een vaste plek dus. Ik durfde dat nooit aan, maar sinds mijn vader is overleden, ben ik na gaan denken. Mijn moeder is dan wel haar man kwijt, maar ze heeft wel echte liefde gekend. iemand die altijd naast haar stond. Ik wil dat ook, ik wil niet alleen oud worden. Ik wil liefde.
Dineke82 (41) Noord-Holland
Ben op zoek naar meer mannelijk gezelschap, nieuwe mensen leren kennen. Vrouwen, dat roddelen onderling, ik kan daar niks mee.
mjoke (68) Antwerpen
En oh ja...als je rookt reageert niet.bedankt....en ook wil ik graag je foto zien,je kan mij ook gelijk bekijken ,dus geen foto geen reactie
⬤ Online