Vikil (45) Vlaams-Limburg
Mezelf omschrijven vind ik echt niet makkelijk want je moet elkaar toch altijd eerst nog wat leren kennen. Ik hou van romantiek en passie maar dat mis ik best wel in mijn saaie leventje.
Clemecy (60) Vlaams-Limburg
In mijn relatie heb ik al jaren geen romantiek meer beleefd. Zelfs een romantisch dinertje kan er niet meer vanaf. Het lijkt me dan ook verstandig om eens buiten de deur te zoeken want ik zit namelijk nog vol met leven.
⬤ Online
Peggigo (63) Friesland
Spijt zal je niet krijgen als je mij willen leren kennen, ik ben een vrolijke vrouw die heel hartelijk is en aan zelfreflectie doet. De man die ik zoek en waarmee ik een relatie wil aangaan zit ook zo in elkaar en is daarnaast heel erg lief.