Sjannekie (45) Limburg
Hoe noemen ze dat, een eenvoudige vrouw? Dat ben ik. Ik leef zonder man, maar met twee kinderen. Ik neem met weinig genoegen, ben snel tevreden. Ik zou wel een leuke man willen, die ook 'eenvoudig' is, zodat we samen een beetje kunnen genieten.
⬤ Online
Uniquee (62) Vlaams-Brabant
Uniek ben ik zeker als persoon, maar misschien is ieder persoon dat wel. Ik ben altijd vrolijk en sta met het goede been op, zo een maatje zoek ik ook graag in mijn leven.
⬤ Online
Boergonda (62) Limburg
Het berichtje wat je me gaat sturen omdat je nader kennis met me wil maken zie ik maar wat graag tegemoet. Ik hoop dat jij die bourgondische man bent die van het leven geniet.
⬤ Online