Audreychamp (61) Friesland
Thuis krijg ik eigenlijk best weinig aandacht. Soms denk ik dan wel eens bij mezelf van " ach, het is normaal op onze leeftijd" Maar eigenlijk ben ik het daar helemaal niet mee eens. Ik voel me namelijk nog jong en fit en wil gewoon nog zo veel mogelijk genieten van het leven. Ik ben te jong om als een kasplantje achter het raam te gaan zitten.
Barnadettedopt (69) Oost-Vlaanderen
Een man heb ik niet nodig heb ik altijd geroepen, ik dacht ik dop mijn eigen boontje wel. Juist nu ik ouder word merk ik het gemis van een man, daarom ben ik weer actief zoekende. De boontjes samen doppen lijkt mij veel gezelliger.
⬤ Online
Ladyinblue (67) Drenthe
Ik heb een zwak voor mannen die voor zichzelf op kunnen komen. Ik heb het ook altijd eens willen doen met een man die jonger is dan mij, al hoeft dat niet perse.